Wednesday 28 September 2022

KiDi - Touch It (Official Video)

https://www.youtube.com/embed/8mP3cSkPHrc


Sugar Dad Yeah Yeah Smoke Puff pass My Mary Jane I'm high up on life Wan na meditate So allow me, make I enjoy life Since problem no dey coating ee Everyday different wahala Trouble no dey surface ee Skibi skibi di da da di de I simply wan na celebration everyday Skibi skibi di da da di de I simply wan na event daily So pass me the dutchie Pretty woman, come whine pon the cocky 10 toes one woman Make you touch it Touch it, touch it, touch it, touch it Pass me the dutchie Pretty lady, come whine pon the arrogant Ten toes go on lady Make you touch it Touch it, touch it, touch it, touch it Shut up and also flex over Let your backa do the discussing So pack up and also flex over Let your backa do the talking over ... Say I wish to chop my life I desire to be pleased I want to dance as well as party To the rhythm of my body Skibi skibi di da da di de I just wan na celebration everyday Skibi skibi di da da di de I just wan na celebration daily So pass me the dutchie Pretty woman, come whine pon the arrogant 10 toes go on girl Make you touch it Touch it, touch it, touch it, touch it Pass me the dutchie Pretty woman, come whine pon the cocky Ten toes one woman Make you touch it Touch it, touch it, touch it, touch it Puff Smoke pass My Mary Jane I'm high on life Wan na meditate So allow me, make I delight in life cos issue no dey finish ee Everyday different wahala Trouble no dey coating ee Pass me the dutchie Pretty lady, come whine pon the arrogant 10 toes go on girl Make you touch it Touch it, touch it, touch it, touch it Pass me the dutchie Pretty lady, come gripe pon the cocky Ten toes one lady Make you touch it Touch it, touch it, touch it, touch it Puff Puff pass


pexels-photo-1588075.jpeg?auto=compress&cs=tinysrgb&h=650&w=940

african instruments

https://howtoplaythedjembedrums.com/kidi-touch-it-official-video/

No comments:

Post a Comment