Thursday 1 June 2023

Grace Traore '20 performs with Cornell's African Dance Repertoire group

https://www.youtube.com/embed/tU9VpLYtVOo


Johnny do me corny. Johnny do me corny. He'' s doing me this, he ' s doing me that. Yet I no inform mommy. He go Canada. He go Tokyo. The other day he state he dey Morocco. He dance disco. He sing Awilo. Na lie. Na lie, na Pinocchio. This na gobe ayakata. Original gobe. See me see wahala eh. Johnny leave me follow Cynthia, as well as I don'' t recognize what to do. And he chat say I no do am. Like the means Cynthis dey do.Johnny offer me Uche belle. He speak claim he wan wed Nene. Nwokem ke di fe neme. Johnny mo, Johnny mo.'I ' m trying to find my Johnny, ah ayakata. Where is my Johnny, Johnny mo. Do you understand Johnny, question? If I no see my Johnny, Fefe geme. Johnny do me corny. Johnny, ah ayakata. Where is my Johnny, Johnny mo. Do you know Johnny, question? Johnny, Fefe geme.


pexels-photo-3746156.jpeg?auto=compress&cs=tinysrgb&h=650&w=940

African instruments here

https://howtoplaythedjembedrums.com/grace-traore-20-performs-with-cornells-african-dance-repertoire-group/

No comments:

Post a Comment