Saturday 24 December 2022

Mr Eazi - Patek (feat. DJ Tárico & Joey B) [Visualizer]

https://www.youtube.com/embed/XJc17xPZDUg


Any money method i obtain I dey flex I dey round You dey vex I dey store Patek Shey you see flyboy in the jet My baby my pet dog Shey na pussycat See back, see the nyash Free pass, me be that She go whine am well when she see the money Cash( cash) Sing it Cash (go go) Cash (ga ga) Money She go whine am well When she see the money Allow ■ s go Yenko Aba Go go Sing it Cash money Yea yea remark tu t ■ appelle Je m ■ appelle Yea yeah comment tu t ■ appelle Je m ■ appelle Any cash way i get Flenjo Cash i dey matter Demographics Hot girls Mentos I dey fuck well well Censor She go whine am when she see the money If i Hushppuppi She go fit separate If i conceal the money She go see the cash money Bend down well When you see the cash Allow ■ s go Money Yenko Cash Aba Cash Money Go go Cash Sing it (Cash Money) Bend down well When you see the cash money Let ■ s go Yenko Aba Go go Sing it Cash I dey flex ehh Allow ■ s go Yenko Aba Go go Sing it Money Allow ■ s go Yenko Aba Go go Sing it Money She go whine am well when she see the money Any kind of money means i obtain I dey flex remark tu t ■ appelle Je m ■ appelle Any type of cash way i get I dey flex comment tu t ■ appelle Je m ■ appelle Let ■ s go Yenko Aba Go go Sing it Money I dey flex Let ■ s go Yenko Aba Go go Sing it Money I dey flex


null

learn djembe here - click

https://howtoplaythedjembedrums.com/mr-eazi-patek-feat-dj-tarico-joey-b-visualizer-2/

No comments:

Post a Comment