Monday 26 December 2022

Mr Eazi - Patek (feat. DJ Tárico & Joey B) [Visualizer]

https://www.youtube.com/embed/XJc17xPZDUg


Any kind of cash means i obtain I dey flex I dey round You dey vex I dey shop Patek Shey you see flyboy in the jet My baby my animal Shey na pussycat See back, see the nyash Free pass, me be that She go whine am well when she see the cash money Money( cash money) Sing it Cash (go go) Money (ga ga) Money She go whine am well When she see the cash money Let ■ s go Yenko Aba Go go Sing it Cash money Yea yea remark tu t ■ appelle Je m ■ appelle Yea yeah remark tu t ■ appelle Je m ■ appelle Any cash method i obtain Flenjo Cash i dey count Census Hot ladies Mentos I dey fuck well well Censor She go whine am when she see the money If i Hushppuppi She go healthy remove If i conceal the money She go see the money Bend down well When you see the cash Let ■ s go Cash money Yenko Cash money Aba Cash Go go Cash Money Sing it (Cash Money) Bend down well When you see the money Let ■ s go Yenko Aba Go go Sing it Cash I dey flex ehh Allow ■ s go Yenko Aba Go go Sing it Cash money Let ■ s go Yenko Aba Go go Sing it Cash She go whine am well when she see the cash money Any money means i get I dey flex comment tu t ■ appelle Je m ■ appelle Any type of cash way i obtain I dey flex remark tu t ■ appelle Je m ■ appelle Let ■ s go Yenko Aba Go go Sing it Cash money I dey flex Let ■ s go Yenko Aba Go go Sing it Cash I dey flex


null

learn djembe here - click

https://howtoplaythedjembedrums.com/mr-eazi-patek-feat-dj-tarico-joey-b-visualizer-3/

No comments:

Post a Comment