Monday 23 January 2023

Mr Eazi - Patek (feat. DJ Tárico & Joey B) [Official Dance Video]

Any money way i get I dey flex I dey ball You dey vex I dey shop Patek Shey you see flyboy in the jet My baby my pet Shey na pussycat See back, see the nyash Free pass, me be that She go whine am well when she see the cash Cash(cash) Sing it Cash (go go) Cash (ga ga) Cash She go whine am well When she see the cash Let■s go Yenko Aba Go go Sing it Cash Yea yea comment tu t■appelle Je m■appelle Yea yeah comment tu t■appelle Je m■appelle Any money way i get Flenjo Money i dey count Census Hot girls Mentos I dey fuck well well Censor She go whine am when she see the cash If i Hushppuppi She go fit detach If i hide the money She go see the cash Bend down well When you see the cash Let■s go Cash Yenko Cash Aba Cash Go go Cash Sing it (Cash) Bend down well When you see the cash Let■s go Yenko Aba Go go Sing it Cash I dey flex ehh Let■s go Yenko Aba Go go Sing it Cash Let■s go Yenko Aba Go go Sing it Cash She go whine am well when she see the cash Any money way i get I dey flex comment tu t■appelle Je m■appelle Any money way i get I dey flex comment tu t■appelle Je m■appelle Let■s go Yenko Aba Go go Sing it Cash I dey flex Let■s go Yenko Aba Go go Sing it Cash I dey flex


pexels-photo-4315839.jpeg?auto=compress&cs=tinysrgb&h=650&w=940

African instruments here

https://howtoplaythedjembedrums.com/mr-eazi-patek-feat-dj-tarico-joey-b-official-dance-video-2/

No comments:

Post a Comment